Wednesday, July 2, 2014

Vivix si Tonik Ajaib! Promosi Julai 2014

Salam Ramadan buat semua

Pg tadi Isma dpt sms ni dr Shaklee

RM0.00 Shaklee: July'14 Buy 6 Free 1 Promotion - Vivix (00P195)DN2280, 708UV. Place your order now! TQ

Alhamdulillah.. Berita baik sgt2 ni!!

Isma xpernah cuba vivix.. rasa sket yg bg kat Ayah je.. sedap rasanya! Ayah pun skrg dh xpernah miss tiap2 bulan, nampak bertenaga.. makan pun berselera.. yelah org tua selera pun dah kurang. tapi bila amik satu sudu teh Vivix sehari, dia bgtau baru sedap bila nak makan.. Badan pun rasa cergas! Tgk muka dia pun berseri.

Dia tanya ni dadah ke apa? Haha.. Baru tau penangan Vivix ye. Sblm ni asal sakit urat sakit badan je amik ubat doktor.. Alhamdulillah dh xbergtg sgt ngan ubat doc..

Bulan ni boleh amik untuk diri sendiri dan keluarga pula.. Promosi kan!! Sukaaaa hehe


Jadi meh Isma share sket apa manfaat Vivix ni sebenarnya.

Vivix Shaklee adalah antara makanan tambahan terbaik dari Shaklee..menjadi pilihan mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan..dan juga untuk awet muda..  

Apakah sebenarnya Vivix ini? 

• Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
• Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
• Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar.

Revolusi Terbaru dari Shaklee

Vivix Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. 

Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. 




MANFAAT VIVIX 

• Untuk kesihatan jantung
• Untuk kesihatan otak
• Untuk kesihatan sistem imun
• Untuk kesihatan sendi
• Untuk perlindungan antioksidan
• Untuk peningkatan tenaga pada tahap selular


VIVIX juga dikenali sebagai TONIK ajaib yang mempu mengatasi dan mengawal :
  • Penyakit Diabetis
  • Darah tinggi, Kolestrol Tinggi
  • Stroke, Jantung
  • Kanser
  • Tibi
  • SLE
  • Sebagai Anti Penuaan
  • Penyakit Asthma
  • Kesihatan badan secara menyeluruh
Nak jelita berseri di HARI RAYA ini pun boleh amalkan Vivix. Kesan dia cepat tau! hehe ;)


Nak tahu, ni part paling best. Yg differentnya Vivix ni, ia satu2nya produk yg dpt memasuki DNA dan repair DNA tersebut! Terbukti dgn kajian.. Sebab tu Vivix ni blh dijadikan ikhtiar untuk penyakit kronik di atas dan beri sinar baru kepada mereka yg memerlukan. InShaaAllah.. Tiada sakit yang tidak ada penawar kecuali MATI.


Ini salah satu testimoni pengguna Vivix si tonik ajaib!


See.. It's possible! Ini disebabkan oleh bagaimana vivix bertindak ke atas DNA kita. Pastinya dgn izin Allah jua.Syukur mereka dipertemukan dgn Vivix ni.. Kalau bleh nak lebih ramai yg tahu dan guna Vivix ni sbg ikhtiar akhir bg mslh kronik mereka..

So cepat, jom rebut peluang utk sihat dgn Vivix selagi promosi berlangsung. Bulan Julai je ye!

Mmg sgt jimat, sehari ambil satu sudu teh shj.. Tempoh penggunaan sehingga 2 bulan!
Memmang berbaloilah membelinya skrg..

Nak tahu harga terbaik dr sy cpt2 pm ya! ;)

Sharing is Caring ;)



**UNTUK PESANAN PRODUK & PENGHANTARAN TERUS KE RUMAH ANDA, SILA KLIK :
http://bit.ly/1s8LPWj



>>Inginkan supplemen yang sesuai untuk pelbagai situasi kesihatan anda dan keluarga?<<
>>Ingin menjana pendapatan yang lumayan sehingga 4-5 angka?<<

CONSULTATION PERCUMA
PELUANG PERNIAGAAN BERSAMA SHAKLEE

Isma Shamsuria Ismail
SID: 1071872
sms: 0194211728
whatsapp: 0149772336
FB: isma shamsuria

Email: ishamsuria@yahoo.com 

Saturday, June 14, 2014

Tahukah Anda ada 5 sebab Vitamin Anda Lambat Bertindak?

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua

Tahukah x readers, 5 sebab Vitamin Anda Lambat Bertindak?

1. Tak suka minum Air Putih

Inilah masalahnya ramai yang ada masalah untuk amalkan minum air putih dan tetapi lebih suka yang bewarna dan berperisa.

TAHUKAH ANDA?

Air yang manis boleh meningkatkan kepekatan darah serta menyebabkan kegemukan.

SARANAN:Saya sarankan amalkanlah banyak minum air putih apabila mengamalkan pengambilan vitamin supaya penyerapan vitamin oleh tubuh berlaku dengan lebih baik.

2. Makan vitamin secara banyak sekaligus pada satu masa.

Saya tahu anda suka makan vitamin tapi pandai-pandailah aturkan@boleh tanya Perunding Kesihatan Vitamin Anda ..saya bagi contoh macam makan ubatlah..anda patuh jer saranan doktor kan contonya 1 biji 2 kali sehari (anda patuh dgn arahannya kan)

TAHUKAH ANDA?

Apabila anda makan semua vitamin secara sekaligus, ini meningkatkan kepekatan darah kita hanya pada masa-masa tertentu. Ramai yang suka amalkan ini apabila waktu hendak tidur sedangkan pada masa selepas itu kita akan kurang minum air.

SARANAN

Lepas nie cubalah agih-agihkan pengambilan vitamin anda mengikut kesesuaian dan keperluan anda agar kepekatan darah tidak meningkat secara mendadak pada satu satu masa. Ini juga membantu agar buah pinggang tidak terlalu dibebani pada satu satu masa tertentu sahaja.

3. Elakkan pengambilan vitamin bersama ubat.

Sekiranya anda dalam pemantauan doktor atas masalah kesihatan, elakkan mengambil ubat secara serentak dengan pengambilan vitamin .

TAHUKAH ANDA ?

Ini kerana kesannya akan menyebabkan darah bercelaru dan tidak dapat menyerap vitamin dengan baik.

SARANAN

Cuba sediakan jadual, sekiranya selepas makan pagi anda mengambil ubat doktor maka anda boleh amalkan vitamin pada waktu tengahari atau malam. Namun sekiranya anda perlu makan ubat secara berturutan, pagi dan petang, maka amalkan vitamin selepas 1-2 jam selepas pengambilan ubat doktor.

4. Kurangkan pengambilan kafien dalam diet harian.

Haaaa ini yang tak best dengar nie kan..mana boleh tak minum Kopi rasa tak bertenaga untuk mula hari2 yang mencabar..

TAHUKAH ANDA ?

Sebenarnya pengambilan kafien boleh merosakkan vitamin yang sedia ada dalam badan. Maka pengambilan minum yang berkafien yang tinggi secara berterusan boleh membazirkan vitamin yang kita amalkan selama ini. Maka kita tidak akan mendapat kesan seperti yang diharapkan sama sekali disebabkan vitamin rosak disebabkan pengambilan kafien secara berterusan.

SARANAN:

Cubalah untuk kurangkan pengambilan kafien..contohnya kalau dulu minum 3 cawan sehari..kurangkan 1 cawan sehari..kemudian perlahan2 anda akan terus melupakan minuman kesanyangan anda itu..

5. Makan Vitamin Tanpa Ilmu Yang Betul

Makan Vitamin mesti tahu caranya kerana ada sesetengah vitamin tidak boleh dimakan pada masa yang sama.

TAHUKAH ANDA ?

Kisahnya begini..a) Multivitamin yang lengkap dengan zat besi tidak boleh diambil bersama air susu, Ini kerana ia akan mengganggu penyerapan zat besi itu sendiri.

SARANAN:

Adalah penting sewaktu membuat keputusan membeli mesti mengambil kira Perkara Pertama iaitu-Vitamin Anda HALAL-Vitamin Anda KKM atau Dikilangkan GMP-Vitamin Anda SELAMAT-Vitamin Anda SEMIULAJADI-Vitamin Anda BERKESAN

Sharing is Caring ;)

>>Inginkan supplemen yang sesuai untuk pelbagai situasi kesihatan anda dan keluarga?<<
>>Ingin menjana pendapatan yang lumayan sehingga 4-5 angka?<<

CONSULTATION PERCUMA
PELUANG PERNIAGAAN BERSAMA SHAKLEE

Isma Shamsuria Ismail
SID: 1071872
sms: 0194211728
whatsapp: 0149772336
FB: isma shamsuria

Email: ishamsuria@yahoo.com

Friday, June 13, 2014

SAKIT GASTRIK dan penawarnya

Assalamualaikum

Baru dpt feedback customer set gastrik. Alhamdulillah rasa pedih ulu hati, sakit perut dah jaranggg menyerang. Sakit gastrik ni sakit berhantu. Apa taknya, sekejap dtg lepas tu baik lama sket dtg balik. Ataupun boleh panggil sakit chipsmore. Hehe.. Tapi sakitnya hanya Allah jelah yg tahu.. Sayatak pernah mengalaminya tapi husband dulu mmg teruk kalau kena.. Pepagi buta kena gi spital amik injection. Readers semua pernah kena ke?


Apa agaknya puncanya ye? Ada yang kata pemakanan, tekanan hidup dan banyak lagilah.. Jom kita baca sket info gastrik ya.

*****************************************************************


Gastrik 

Istilah perubatannya Gastritis adalah sejenis penyakit keradangan pada dinding/pengalas/mukosa perut yang mempunyai rawatan yang efektif. Lazimnya keradangan berpunca daripada jangkitan bakteria helicobacter Plylori (H. Plylori) yang turut menjadi penyebab utama kepada kebanyakan ulser perut.



Bagaimana Gastrik Terjadi?

Secara mudahnya perut kita umpama kapas yang berlipat-lipat sepanjang 25cm dan mampu menampung hampir segelen air dan makanan.

Apabila perut kosong, tisu tadi berlipat dan akan mengembang bila ada makanan atau minuman masuk. Disinilah makanan dan minuman akan diproses dan disimpan sebelum dikumuh melalui usus. Ketika proses pencernaan berlaku, kalenjar pada dinding perut akan merembeskan jus gastri, enzim dan asid perut untuk bantu pencernaan. Dan antara asid yang dirembes ialah asid Hidroklorik. Asid ini seperti yang kita sedia maklum bersifat menghakis dan juga tiada kesimbangan keasidan dalam perut boleh menyebabkan radang yang lebih teruk.



 Punca Lain Terjadinya Gastrik


~Peminum Arak (arak bersifat asid)
~Perokok
~Makan dengan berlebihan
~Makan makanan terlalu pedas
~Sering guna ubat penahan sakit
~Jangkitan
~Tidak Menjaga jadual waktu makan
~Stress



Simptom Gastrik


~Tiada selera makan
~Tidak hadam dengan baik
~Perut memulas – bila makan bertambah sakit
~Muntah – Rasa Loya
~Cirit – Birit
~Lemah
~Kembung perut
~Pedih ulu hati





Bagaimana Shaklee boleh membantu mengurangkan GASTRIK?

Energizing Soy Protein – ESP

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Merupakan sumber protein unggul daripada kacang soya yang tinggi sifat alkalinya yang dapat meneutralkan keasidan di dalam perut.
Nutrien protein yang terkandung di dalam ESP sangat membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat dihakis oleh asid hidroklorik berikutan proses pencernaan makanan.

Ostematrix
°°°°°°°°°°°°
Pesakit gastrik disarankan untuk mengambil susu atau kalsium, kerana ianya bersifat alkali dan mampu meneutralkan asid di dalam perut.

Peppermint Ginger Plus
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Shaklee Peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan ketidakselesaan perut.




Testimoni Pengguna







Baguskan? InShaaAllah mmg membantu mengurangkan sakit gastrik anda.. Jom pm saya untuk harga menarik dan order laju2 ye. ;)


>>Inginkan supplemen yang sesuai untuk pelbagai situasi kesihatan anda dan keluarga?<<
>>Ingin menjana pendapatan yang lumayan sehingga 4-5 angka?<<

CONSULTATION PERCUMA
PELUANG PERNIAGAAN BERSAMA SHAKLEE

Isma Shamsuria Ismail
SID: 1071872
sms: 0194211728
whatsapp: 0149772336
FB: isma shamsuria

Email: ishamsuria@yahoo.com

Supplement dan vitamin untuk kesihatan badan lebih segar.

Assalamuaikum dan Salam Jumaat

Saya nak share satu artikel berkenaan apa  itusupplement dan vitamin.. Apa keperluannya.. Kita yang nak mengamalkan suplemen wajib tahu serba sedikit. Tak banyak, sikit pun dh ok bagi mengelakkan perkara yang xsepatutnya berlaku. Cth ada yang nak ambil vitamin untuk tambah tenaga, salah vitamin atau terlebih dos tetiba berat badan naik.. Sape yang salah? Vitamin jugak dipersalahkan. Kannn ;)

Kebanyakan orang tidak mengamalkan makanan seimbang, berzat dan dalam jumlah yang mencukupi untuk keperluan tubuh badan. Badan menjadi lemah lesu, kurang ber tenaga dan mudah letih dan penyakit menjadi masalah kepada kesihatan jika kekurangan zat dan vitamin berterusan.

Oleh itu mengamalkan supplement dan vitamin mencukupkan keperluan zat harian selain dari makanan yang di makan setiap hari sebagai pencegahan kepada penyakit , letih lesu dan masalah kesihatan apabila usia meningkat tua.

Sesetengah orang pula perlu zat tertentu untuk keperluan harian. Mereka termasuk yang mengandung, yang kerap makan ubat tahan sakit (sakit urat atau sendi), perokok, mereka yang aktif secara fizikal dan yang berumur lanjut.

Berikut adalah cadangan tambahan zat , supplement dan vitamin yang dicadangkan diambil bersama dengan makanan harian.
  1. Ambil sekurang-kurang 2 vitamin anti oksidan.
    Anti oksidan menolong meneutralkan radikal bebas yang boleh merosakkan sel tubuh , penyebab kepada penyakit kronik. Vitamin C (250-500mg) dan vitamin E (200-400 iu) sehari boleh membantu mengawal radikal bebas. Selain dari kesan keatas radikal bebas, vitamin C dan E juga membantu dalam melindungi dari penyakit jantung, kanser tertentu dan katarak.
    Memakan buah dan sayuran setiap hari boleh membekalkan vitamin C secukupnya tetapi vitamin E sukar di perolehi dari makanan harian dengan cukup.
  2. Tambah kalsium setiap hari.
    Kurang pengambilan hasil tenusu mengurangkan bekalan kalsium untuk keperluan harian. Supplement kalsium setiap hari memastikan tulang tidak mudah rapuh dan patah apabila umur semakin meningkat terutamannya untuk perempuan.
    Pengambilan untuk perempuan lebih baik dimulakan sebelum putus haid untuk memastikan bekalan kalsium cukup.
  3. Perempuan dalam umur boleh mengandung mengambil Folate.
    Folate 400 ug mengurangkan risiko spina bifida dan kecacatan lain bagi bayi dalam kandungan. Ia juga melindungi kepada kanser pangkal rahim dan kanser colorectal dan paru-paru. Folate boleh melindungi dari penyakit jantung.
  4. Umur tua dan yang kurang makanan seimbang.
    Kebanyakan orang tua dan mereka yang kurang memberi tumpuan kepada makanan seimbang amat digalakkan mengambil vitamin dan supplement. Masalah resapan nutrient didalam usus tidaklah sebaik orang muda dan kecekapan badan untuk memproses nutrient juga kurang.
    Kekurangan zat yang ketara pada yang berumur adalah vitamin C , D , B6 , B12 dan folate. Kekurangan ini termasuk juga pada mineral seperti Zink , Magnesium dan Kalsium boleh menjadi masalah kesihatan jika kurang didalam badan orang tua yang sememangnya kurang kandungan makanan nya.
  5. Lain- lain kumpulan yang perlu mengambil tambahan zat dan vitamin.
    Perempuan yang masih datang darah kotor (perlu zat besi tambahan) , yang hanya makan sayuran (vegetarian perlu tambahan vitamin B12 ) , yang sengaja kurang makan (mengamalkan diet) atau makanan kurang seimbang digalakkan mengambil tambahan supplement , vitamin dan mineral.
Elakkan mengambil vitamin dalam dos yang terlalu tinggi kerana sesetengahnya ( terutama vitamin A dan D ) adalah tosik jika diambil berlebihan.

So kalau nak ambil suplemen dan vitamin sepatutnya kita sedikit sebanyak perlu tahu berkenaan apa yang kita nak ambil.

Credit to greenteacolostrum.com

Thursday, June 12, 2014

SET BAJET SHAKLEE pilihan ramai!!

Assalamualaikum semua

SET BAJET Shaklee 

Harga mampu milik! Sihat satu Keluarga!

Bukan sekadar JIMAT, set-set ini juga sentiasa menjadi HOT SELLING dan menjadi rebutan ramai setiap bulan kerana kesannya yang SUPER TIP TOP!!

Pm untuk info lanjut yer 



>>Inginkan supplemen yang sesuai untuk pelbagai situasi kesihatan anda dan keluarga?<<
>>Ingin menjana pendapatan yang lumayan sehingga 4-5 angka?<<

CONSULTATION PERCUMA
PELUANG PERNIAGAAN BERSAMA SHAKLEE

Isma Shamsuria Ismail
SID: 1071872
sms: 0194211728
whatsapp: 0149772336
FB: isma shamsuria

Email: ishamsuria@yahoo.com

Wednesday, June 11, 2014

Vitamin E untuk Cantik, Cinta dan Jantung anda!

Assalamualaikum dan salam sejahtera readers semua..

Orang lain dah khabor, sy baru nak khaborkan ni, hehe.
Bulan ini Promo Vitamin E Beli 6 Percuma 1!!
Memang bulan Cantik, Cinta dan Jantung juga. ;)





Hamboihh bulat biji mata para jelitawan dan Abg gagah perkasa ye.. hehe 
Sebabnya Vitamin E ni mmg terkenal sebagai vitamin kecantikan dan vitamin kasih sayang ;)
Tetapi bukan tu shj khasiat Vitamin E ni. Banyak lagi sebenarnya fungsi Vitamin E untuk kesihatan kita. 

So jom baca detail tentang Vit E ni secara umumnya.. Tak kenal maka x cinta kan?? Hehe



Apa itu vitamin E dan fungsinya

Vitamin E ialah salah satu vitamin antioksidan yang penting dalam pencegahan kanser dan penyakit kardiovaskular. Ia memperbaiki peredaran darah, yang mana perlu untuk memperbaiki tisu, dan sangat berguna dalam rawatan "premenstrual syndrome" dan penyakit fibrocystic buah dada. Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut yang diakibatkan oleh sesetengah kecederaan, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit, dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan. 

Vitamin E boleh meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki. Ia juga mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan di masa yang sama menguatkan dinding kapilari. 

Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat, dan membantu mencegah anemia dan "retrolental fibroplasia", sejenis gejala mata yang boleh menjangkiti bayi pramatang. 

Satu kajian yang dijalankan oleh National Cancer Institute pada tahun 1998 mendapati bahawa pengambilan vitamin E dalam jangka masa panjang dapat mengurangkan risiko kanser prostat di kalangan penghisap rokok. 

Lain-lain kajian megesyorkan bahawa vitamin ini dapat memperlahankan  perkembangan penyakit Alzheimer. Sepanjang ini diketahui bahawa vitamin E telah menunjukkan kesan pencegahan kepada lebih kurang 80 jenis penyakit.

Sumber Vitamin E

Vitamin E didapati daripada sumber makanan berikut: minyak sayuran, sayuran berdaun hijau gelap, kacang, biji-bijian , dan semua bijirin. Vitamin E juga boleh didapati daripada beras perang, makanan daripada jagung,  telur, rumpai laut, hati yang dikeringkan, susu, oat, daging organ , kacang soya, ubi kentang, selada air, dan gandum. 




Kekurangan Vitamin E

Boleh menyebabkan :

- Mudah radang dan odema (pengumpulan air dalam tisu), pada bayi
- Penuaan kulit sebelum masa
- Rambut gugur
- Anemia

So apa beza Vitamin E Shaklee dengan brand yang lain??
Vitamin E Shaklee terdiri daripada alpha-tocopherol concentrate lengkap dengan Selenium [as selenium yeast].Tanpa selenium ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik. Sekiranya anda pengamal vitamin E selain jenama Shaklee, pastikan juga anda membeli vitamin selenium supaya vitamin E anda dapat berfungsi dengan lebih baik.
Selain itu, Vitamin E Shaklee bersumber semulajadi, pada label ada huruf 'd' (ini bermakna ia adalah sumber asli), Lebih mudah diserap oleh badan dan terbaru VITA-E Complex Shaklee Kini Ditambah Grape Seed 
Bestkan??


Promosi Jun 2014
Bukan tu saja, dengan pembelian set VITA-E promosi anda akan dapat:
  • FREE 1 VITA-E (RM149)
  • FREE MEMBERSHIP (RM65)
  • BONUS Tunai (RM30 ++)
  • Peluang BISNESS tanpa modal
  • Dijemput masuk ke GROUP Khas
  • Tips dan Trick Jana 4-6 Angka Sebulan
Betul2 BEST!!
So jangan berlengah lagi, yang tidak pernah mengamalkan VITA-E perlu grab sebotol sempena promosi ni. Tahan sehingga 4 bulan tau. Berbaloi2!!
Jangan lupa pm sy untuk order ya!
>>Inginkan supplemen yang sesuai untuk pelbagai situasi kesihatan anda dan keluarga?<<
>>Ingin menjana pendapatan yang lumayan sehingga 4-5 angka?<<

CONSULTATION PERCUMA
PELUANG PERNIAGAAN BERSAMA SHAKLEE

Isma Shamsuria Ismail
SID: 1071872
sms: 0194211728
whatsapp: 0149772336
FB: isma shamsuria

Email: ishamsuria@yahoo.com




Sunday, May 25, 2014

Khasiat Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum semua..

Hari ni nak share berkenaan Vitamin C Shaklee iaitu Sustained Release Vita-C (500mg). Apa bezanya dgn Vit C yang lain?? Haa jom baca..


APAKAH MANFAAT UTAMA VITAMIN C SHAKLEE? 

★ Membentuk Kolagen - Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. 
★ Memperbaiki Simptom Pendarahan - Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
★ Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan simptom selsema.
★ Memerangi kanser - Ia satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dgn berkesan.
★ Mencantikkan Kulit - Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
★ Memperbaiki Insomnia - Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan.
★ Mengekalkan kolestrol sihat - ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi. 




PERBEZAAN SHAKLEE (DENGAN VITAMIN C YANG ADA DI PASARAN)

☆Vitamin C pertama yang natural dan bertindak secara ‘Sustained release’, berfungsi secara perlahan untuk memenuhi keperluan tubuh selama 24 jam. 
☆Rumusan unik yang membenarkan pelepasan vitamin c secara perlahan dan berterusan selama 5 jam. Satu tablet membekalkan 500mg vitamin C iaitu bersamaan 7biji setengah oren. 
☆Membekalkan ‘Bioflavinoid’ dalam jumlah yang seimbang iaitu 120mg..Bioflavonoids bekerja untuk meningkatkan keberkesanan vitamin C dan perlu diambil sebagai sebahagian daripada suplemen vitamin C..( elak salur darah dari runtuh/bocor, meningkatkan fungsi vitamin c, elak vitamin c dr cepat teroksida dan merosakkan sel) 
☆Ada dalam bentuk yang boleh dikunyah 
☆Tiada pembaziran kerana semua vitamin C digunakan dan dilepaskan kedalam sistem tubuh secara perlahan mengikut keperluan. 


SIAPA PERLUKAN VITAMIN C?

♡Perokok
♡Orang yang mudah stress (stress akan memusnahkan vitamin D dalam badan)
♡Orang yang makan pil perancang (pil perancang juga akan serap vitamin C dan akibatnya vitamin C cepat musnah dalam badan)
♡Orang yang nak cantik kulit atau yang ada masalah kulit berjerawat atau eczema perlukan vitamin C untuk membina kolagen kulit yang sihat dan perbaiki tisu kulit
♡Semua orang yang inginkan kesihatan yang baik sebab vitamin C menyokong sistem imun dalam badan dan mengurangkan demam selsema yang berpanjangan. Sebab tu dalam set family wellness ada termasuk vitamin C antara vitamin yang perlu diambil untuk semua orang kerana vitamin C bersifat larut air.


Testimoni

Baguskan? So apalagi, jom laju2 order dgn saya ok.. ;)

>>Inginkan supplemen yang sesuai untuk pelbagai situasi kesihatan anda dan keluarga?<<
>>Ingin menjana pendapatan yang lumayan sehingga 4-5 angka?<<

CONSULTATION PERCUMA
PELUANG PERNIAGAAN BERSAMA SHAKLEE

Isma Shamsuria Ismail
SID: 1071872
sms: 0194211728
whatsapp: 0149772336
FB: isma shamsuria

Email: ishamsuria@yahoo.com